جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در حمایت از مردم لبنان و فلسطین

حوزه/ طلاب خواهر با اعلام آمادگی برای حمایت از مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان از دولت های مسلمان خواستند که ضمن کمک به مسلمانان در سراسر جهان به خصوص مردم لبنان و فلسطین، از ارتباط با رژیم نامشروع صهیونیستی نیز خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، طلاب حوزه علمیه خواهران همزمان با سایر مدارس علمیه در سراسر کشور، با تجمع اعتراضی در سالن شهید آیت الله رئیسی مدرسه علمیه معصومیه تخصصی سطح سه بوشهر جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم و حمایت خود را از مردم لبنان و فلسطین اعلام کردند.

در این تجمع که با حضور طلاب و اساتید و مدیران و معاونین مدارس علمیه استان برگزار گردید طلاب با سر دادن شعار هایی و برافراشتن پرچم های فلسطین و لبنان در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران، همبستگی خود را اعلام کردند.

همچنین در این تجمع، طلاب خواهر با اعلام آمادگی برای حمایت از مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان از دولت های مسلمان خواستند که ضمن کمک به مسلمانان در سراسر جهان به خصوص مردم لبنان و فلسطین، از ارتباط با رژیم نامشروع صهیونیستی نیز خودداری کنند.

طلاب حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه با نمایش دست نوشته ها و عکس هایی از کودکان مظلوم لبنان و فلسطین از مجامع بین المللی خواستار توقف جنگ و جلوگیری از ماشین کشتار کودکان توسط رژیم کودکش صهیونیستی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر و مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر سخنران این تجمع بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha